Zakwaszenie organizmu

jak się pozbyć tradziku

Dzisiejsza informacja może być dla Ciebie kluczowa. Jeśli wystarczy Tobie konsekwencji w realizacji już zawsze będziesz dobrze wyglądać. Twoja skóra będzie gładka, młoda i świeża. I to nie za rok, dwa, trzy. Już za tydzień zobaczysz wielkie zmiany.

Wprowadź tylko te 2 proste zasady w życie:

To 2 tak proste zasady, że aż niewiarygodne:

 

1. Zero cukru.  Cukier postarza: powoduje utratę gęstości tkanki łącznej, degradację elastyny i kolagenu, wzrost wolnych rodników i oksydantów, ograniczaj słodycze, spróbuj eliminować ze swojego żywienia cukier, nie jest to łatwe, ale przynosi spore efekty. Wykwity trądzikowe skóry to efekt m.innymi nadmiernej zawartości cukru w organizmie

2. Zachowanie homeostazy czyli równowagi kwasowej organizmu. To podstawowa zasada pięknego wyglądu skóry, dużej energii i chęci do życia. Jeżeli zwrócisz uwagę na równowagę ZAWSZE będziesz się czuć i wyglądać lepiej niż pokazuje Twój biologiczny zegar.

Zakwaszanie organizmu prowadzi do zmarszczek, skóra jest matowa, bez blasku, szybko się starzeje, męczysz się szybko, nie masz energii. Utrzymanie równowagi prawidłowego PH jest dla organizmu ogromnym obciążeniem. Prawidłowe PH równowagi wynosi 7,365 – jest lekko alkaliczne. Krew nie może być zbyt kwaśna!

Po zakwaszającym posiłku natychmiast powinniśmy go wyrównać posiłkiem zasadowym (alkalicznym). Zachowując ta równowagę zawsze będziemy mieć mniej lat i piękną skórę.

Co zakwasza organizm: wszelkie pokarmy pochodzenia zwierzęcego (mięso, nabiał, jaja), zboża i przetwory ze zbóż, sól rafinowana zwykła, oleje rafinowane, słodycze, cukier i sztuczne słodziki, potrawy smażone, czekolada i kakao, alkohole, kawa, czarna herbata, drogeryjne kosmetyki, papierosy, leki, stresy i zmartwienia!

Jak nawilzyć skórę

Pokarmy zasadowe ( alkalizujące) : świeże warzywa (szczególnie liściaste, o ciemnozielonych liściach), świeże owoce, sól morska lub himalajska, pestki dyni, siemię lniane, cytryny (chociaż są kwaśne w smaku!), oleje tłoczone na zimno, kasza jaglana i gryczana, zioła i herbaty ziołowe, herbata zielona, ruch na świeżym powietrzu i pogoda ducha (medytacja, modlitwa, łagodna muzyka, relaks oraz sen).

Kwasotwórcze pokarmy są bogate w chlor, fosfor i siarkę.

Zasadotwórcze natomiast są bogate w magnez, wapń, potas, oraz sód. Tak powszechny dzisiaj niedobór magnezu powiązany jest  z zakwaszeniem organizmu i utratą równowagi


Komentarze

Zakwaszenie organizmu — 2 komentarze

  1. Ważnym aspektem w zakwaszaniu organizmu jest także to, jaką sól spożywamy. Wiadomo nie od dziś, że zwykła sól kuchenna nie zawiera wielu cennych minerałów w przeciwieństwie do soli krystalicznej, nazywanej himalajską. Jeśli chcemy wzbogacać organizm o cenne minerały, wpierw zmieńmy swoje nawyki żywieniowe.

    • Tak jak piszemy w naszym artykule, sól morska lub himalajska alkalizuje organizm, wystarczy wprowadzać małe zmiany w nawykach żywieniowych by dostarczać organizmowi wystarczających ilości niezbędnych minerałów, aminokwasów i protein. Najważniejsza jest nasza świadomość i wiedza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge